Veelgestelde vragen / voorwaarden

  • Komt u ook aan huis?

    In veel gevallen is het aangeraden dat ik bij thuis kom voor problemen. Denk hierbij aan WIFI problemen, of lessen op maat.
    Voor diensten zoals een onderhoud voor uw PC kunt u deze langs brengen en ophalen, of ik kom deze bij u thuis halen en brengen. 

  • Als u het probleem niet kunt oplossen, wat kost dit dan?

    In het geval dat een probleem oplossen langer duurt dan verwacht contacteer ik u en overleggen we samen wat we gaan doen. Als u wenst het te houden bij de reeds afgesproken tijd, wordt die tijd gefactureerd. Als ik zelf tot de conclusie kom het probleem niet te kunnen oplossen, dan wordt er u niets aangerekend.

  • Hoe vaak heeft mijn PC / laptop onderhoud nodig?

    Dit hangt volledig van het gebruik af, maar u kunt als vuistregel altijd 1 a 2 keer per jaar hanteren.

  • Hoe bent u het beste bereikbaar?

    Aangezien WBF-ICT mijn bijberoep betreft, ben ik het beste bereikbaar in de avond uren. U mag mij gerust een mail of sms sturen en dan neem ik contact met u op.

  • Hoe lang duurt het voordat u tijd heeft voor mijn PC?

    WBF-ICT streeft ernaar snelle en goede services te kunnen leveren. Neem gerust contact met mij op voor een indicatie hoe lang het zal duren voordat uw probleem verholpen kan worden.

  • Mijn algemene voorwaarden vindt u hieronder.